2011. május 28., szombat

Sega Master System 2 Pakk #1 NEZD MEG! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft


Sega Master System 2 Pakk # NEZD MEG!
Sega Master System 2 Csomag! Hasznalt, tokeletes allapotban!
 
Termekleiras
- Sega Master System 2 hasznalt konzol
- 2db eredeti Sega Master System 2 Joypaddal
- Borondos kiadas ( megvan torve a borond ) !
- Sonic The Hedgehog eredeti jatek
- Antenna kabel + Tv Out kimenetes egyseg
- Nincs hozza aramkabel !!
Garanciális feltételek
Hasznalt felujitott konzoljainkra 1 honap teljeskoru garanciat vallalunk!
Minden konzolunk teljes takaritason es teszteles utan kerul ertekesitesre!
Szállítási és fizetési feltételek
- Szallitas, belelt csomagolo dobozban
- fizetes eloreutalas utan, postazas az osszeg berkezese eseten azonnal
- minden termekunk raktaron van, nem kell varni a szallitasra!



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-02 21:30
. Sega Master System 2 Pakk #1 NEZD MEG! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft