2012. február 29., szerda

Loire Heritage Ezüstözött Zsebóra - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Ez a zsebóra egy 18. századi Loire zsebóra másolata.  
Egy gyűjtői sorozat része, amit az ATLAS Kiadó bocsájtott ki, korlátozott példányszámban.  
Körülbelül két éve vettem, azóta a szekrényemben állt.
Egyszer kipróbáltam, felhúztam, kiválóan működik.
Tehát ha valaki a nagyapja padlásán talál ilyeneket, akkor, most már tudhatja, honnan is származik.  
Az óra első és hátsó pereme ezüstözött. A szélét gravírozott minták díszítik.
Az üveg, hibátlan, karcolásoktól mentes.
Az érdekessége, ami különösen vonzóvá teheti, hogy a számlapon keresztül látható az óra mechanikus szerkezete.
A számlap fehér színű, a római számok az órát, az arab számok a perceket mutatják.
A hátulja barna színű bőr, halpikkely szerű mintázattal.
Manuálisan felhúzható.
Az óra egy fekete színű kipárnázott dobozban található. Tartozik hozzá egy ismertető  (magyar nyelven is), ami egyben eredetiségbizonyítvány, technikai leírás, és használati utasítás is.
Ha felkeltette az érdeklődésedet, vedd fel velem a kapcsolatot.  
Szállításnak Standard postai csomagküldést jelöltem meg, de természetesen megegyezés szerint máshogy is elküldhetem.
A szállítás költsége téged terhel.
A fizetés szintén megegyezés szerint, akár bankszámlás utalással, akár PayPal-on keresztül. Előleget kérni fogok.



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-08 17:03
. Loire Heritage Ezüstözött Zsebóra - Jelenlegi ára: 1 500 Ft