2011. december 25., vasárnap

Komplett számítógép, asztallal, forgószékkel. - Jelenlegi ára: 23 000 Ft

Komplett szettben olcsón eladó, külön külön pedig alku kérdése!
Számítógép, számítógépasztal, monitor, vezeték nélküli egér és billentyűzet, gurulós forgószék!
Számítógép:
Intel Pentium 4 cpu 2, 4 ghz 546 Mb Ram 40 Gigabyte-os Merevlemez
Csak Dvd olvasó van benne, cd, dvd író nincs benne!
Windows xp  2-es szervízcsomaggal, BEÉPÍTETT ROUTER!
2008-ban vettem banki számítógép volt, de ott 2 évente mindig frissítik az állományt így feleslegessé vált. Egy rendszergazda rendbe rakta nekem. Csak netezésre használtam, arra még jó, játszani kevés!!!
Számítógépasztal:
2011. 05 hó-ban vásároltam a retzben. Kihúzható billentyűzetpad, monitor kiemelő polc!
Eredeti ára: 15000Ft
Monitor:
Samnsung SyncMaster 763MB 17 collos sík képcsöves.
Vezeték nélküli egér és billentyűzet:
Microsoft Wireless (mouse, Keyboard, reciever) 700 v2. 0
2010 elején vásároltam 7990-ért a Media Markt-ban
Az elem nem tartozék (én tölthető elemet használtam hozzá, az egérhez érdemes is! )
Gurulós forgószék:
2011 ben vásároltam az Rs-ben, 6000 Ft-ért
Az emelője nem működik, illetve szészettem működött, aztán nem használtam, s megint nem megy, működhet még de én már nem szettem szét mert jó volt a magassága!
A webkamerát hozzá adom ingyen, ha kell, de nincs meg  hozzá a telepítő cd!
Ha valamelyik érdekelne, írj, de a felesleges levelek elkerülése érdekében a minimál árak:
Számítógép+Monitor 13000 (ez csak így egyben)
Számítógép asztal 8000
Vezeték nélküli Egér billentyűzet 4000
Forgószék: 3000
Az első képen látható asztal alatti nyomtató NEM A SZETT RÉSZE! nem eladó!
Szállításban lehet hogy tudok segíteni, szett vásárlása esetén! de ezt levélben kéne tisztázni. (csak benzinpénzt kell fizetni, mert így tudok autót szerezni)
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 23 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 11:20
. Komplett számítógép, asztallal, forgószékkel. - Jelenlegi ára: 23 000 Ft